Неділя, 22.10.2017, 20:56
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти Лозівської районної державної адміністрації

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання

Наказ № 301 Про підсумки проведення І, ІІ етапів Міжнародного мовно-літературного конкурсу

    ЛОЗІВСЬКА   РАЙОННА   ДЕРЖАВНА   АДМІНІСТРАЦІЯ

                                    ВІДДІЛ   ОСВІТИ

 

                                       Н  А  К  А  З

                                         м.Лозова

 

від  21.12.2011р.                                                                     № 301

 

Про підсумки проведення І, ІІ етапів Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка в загальноосвітніх навчальних закладах Лозівського району у 2011 – 2012 навчальному році

 

 

На виконання Указу Президента України від 30.09.2010 № 928/2010 «Про Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка», згідно  з Положенням про Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 01.06.2011 № 571, відповідного наказів Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації від 04.11.2011 № 581, відділу освіти від 14.11.2011 р. № 279 та з метою вшанування творчої спадщини Тараса Григоровича Шевченка, виявлення творчо обдарованої молоді, розвитку її потенціалу, виховання у молодого покоління поваги до мови і традицій свого народу, підвищення рівня мовної освіти в Україні, підвищення загальної мовної культури і в рамках підготовки до відзначення у 2014 році 200-річчя від дня народження Т.Г.Шевченка у грудні 2011 р. проведено І та ІІ етапи Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка.

 492 школяра  із 24 навчальних закладів району продемонстрували свій творчий потенціал, засвідчили свою повагу до української мови, народних традицій, творчості Великого Кобзаря і взяли участь у І (шкільному) етапі  конкурсу. 18 грудня 2011 року 104 переможця І етапу стали учасниками районного туру. Не забезпечили участь своїх вихованців у районному етапі Тихопільська ЗОШ І – ІІ ступенів, Бунаківський НВК, Єлизаветівський НВК, Петрівський НВК. Повне представництво мали Краснопавлівська ЗОШ І – ІІІ ступенів № 1, Краснопавлівський багатопрофільний ліцей, Садовська ЗОШ І – ІІІ ступенів, Смирнівський НВК, Миколаївський НВК, Шатівський НВК.

Журі виокремило роботи, автори яких вміють нестандартно і розкуто мислити, володіють системним літературно – критичним баченням та образно – асоціативним мисленням. Мова висловлювань виразна, яскрава, образна.

Кращими журі визнало:

§        Гресько Дар'ю, ученицю 5 класу Смирнівського НВК;

§        Губіну Юлію, ученицю 6 класу Краснопавлівського багатопрофільного ліцею;

§        Назаренко Оксану, ученицю 7 класу Краснопавлівського багатопрофільного ліцею;

§        Гут – Гусаїма Павла, учня 8 класу Перемозької ЗОШ І – ІІІ ступенів;

§        Жакун Наталію, ученицю 9 класу Перемозької ЗОШ І– ІІІ ступенів;

§        Олешко Олену, ученицю 10 класу Краснопавлівського багатопрофільного ліцею;

§        Гніцевич Ольгу, ученицю 11 класу Яковлівського навчального – виховного комплексу.

 

Матеріали конкурсу дали важливу інформацію про мовленнєву компетентність учнів навчальних закладів району. Лише одиниці повно і нестандартно розкрили тему, їх мовлення було послідовним, логічним, точним, доречним.

 Більшість  конкурсантів не врахували жанрових ознак висловлювань, не дотримались  структурної побудови творів – роздумів, слабо орієнтувалися в літературному просторі, виявили спрощений підхід до осмислення теми, висловлювали трафаретні думки.

Порівняно з іншими класами, краще справилися із завданнями п’ятикласники і шестикласники.  Найгірше – учні  9,10,11  класів (друге завдання).

Найменшу кількість балів набрали:

·        Ковальова Аліна, учениця 6 класу Перемозької ЗОШ І – ІІІ ступенів (6 балів);

·        Костенко Сергій, учень 7 класу Надеждівського НВК (5 балів);

·        Ситник Ольга, учениця 8 класу Миколаївського НВК (6 балів);

·        Шевченко Світлана, учениця 8 класу Павлівської ЗОШ І – ІІІ ступенів (4 бали);

·        Крикун Іван, учень 9 класу Орільської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2 (4 бали);

·        Пархоменко Тетяна, учениця 9 класу Новоіванівської ЗОШ І – ІІІ ступенів ( 6 балів);

·        Терещук Наталія, учениця 10 класу Миколаївського НВК (6 балів);

·        Стойка Марія, учениця 11 класу Миколаївського НВК (5 балів);

·        Кузнєцова Марія, учениця 11 класу Садовської ЗОШ І – ІІІ ступенів (2 бали).   

Перераховані недоліки є свідченням низького рівня впровадження мовленнєвої (комунікативної) змістової лінії. Філологи не пропонують зразки кращих різножанрових висловлювань, не вчать розгортати сюжет, увиразнювати мовлення.

Виходячи із сказаного вище,

 

                                              Н А К А З У Ю :

 

1.     Затвердити рішення журі і визнати переможцями:

o       Гресько Дар'ю, ученицю 5 класу Смирнівського НВК;

o       Губіну Юлію, ученицю 6 класу Краснопавлівського багатопрофільного ліцею;

o       Назаренко Оксану, ученицю 7 класу Краснопавлівського багатопрофільного ліцею;

o       Гут – Гусаїма Павла, учня 8 класу Перемозької ЗОШ І – ІІІ ступенів;

o       Жакун Наталію, ученицю 9 класу Перемозької ЗОШ І– ІІІ ступенів;

o       Олешко Олену, ученицю 10 класу Краснопавлівського багатопрофільного ліцею;

o       Гніцевич Ольгу, ученицю 11 класу Яковлівського навчального – виховного комплексу.

 

2.     Переможців конкурсу нагородити грамотами відділу освіти Лозівської РДА і цінними подарунками на святі вшанування обдарованих.

                                                                               Травень 2012 р.

 

3.     Оголосити подяку вчителям, які підготували переможців конкурсу:

§        Чуйко Тетяні Іванівні, вчителю української мови та літератури Краснопавлівського багатопрофільного ліцею;

§        Загорулько Галині Олександрівні, української мови та літератури Краснопавлівського багатопрофільного ліцею;

§        Кобиш Тетяні Леонідівні, вчителю української мови та літератури Перемозької ЗОШ І – ІІІ ступенів;

§        Тереховій Аллі Миколаївні, вчителю  української мови та літератури Яковлівського НВК;

§        Середі Інні Вікторівні, української мови та літератури Смирнівського НВК.

4.     Завідуючій районним навчально-методичним кабінетом (Охрончук Н.М.)

4.1. Провести обов’язкове обговорення результатів конкурсу на засіданні РМО вчителів української мови та літератури, нараді заступників директорів з навчально-виховної роботи.                                                                                                                                                                           До 30.01.2012 р.

4.2. Визначити групу учнів, які мають філологічні здібності; через навчальні та факультативні заняття піднести рівень навченості школярів української мови.

                                                                          До 01.01.2012 р.

5.     Вказати адміністраціям Павлівської ЗОШ І – ІІІ ступенів, Миколаївського НВК, Новоіванівської ЗОШ І – ІІІ ступенів на низький рівень навченості дітей української мови, внутрішкільного керівництва і контролю; зобов’язати їх  скласти заходи по вдосконаленню проведення уроків, по докорінному поліпшенню становища.                                                                                                              До 10.02.2011 р.

6.     Вказати керівникам Бунаківського НВК, Тихопільської ЗОШ І – ІІ ступенів, Петрівського НВК, Єлизаветівського НВК на недопущення в подальшому випадків ігнорування інтересів переможців І етапу конкурсу і неучасті у ІІ етапі.

 

 

7.     Керівникам навчальних закладів

7.1.          Глибоко проаналізувати участь школярів у конкурсі, з’ясувати причини невиконання завдань, скласти план роботи з дітьми, схильними до вивчення української мови та забезпечити його виконання.

Директори шкіл, заступники директорів з НВР до 01.02.2012 р.

7.2.          Під час здійснення внутрішкільного контролю відслідковувати досягнення мети кожного уроку, впровадження внутрішньопредметних зв’язків, ідей соціокультурної лінії.

7.3.          Відстежувати зростання якості навчання через тестові контрольні роботи, відвідування уроків; звертати увагу не на ефектність, а на ефективність їх проведення.

7.4.          Посилити відповідальність філологів за якість навчання учнів, відновити практику громадського огляду знань учнів.

7.5.          Орієнтувати педагогів на використання новітніх прогресивних технологій, новаторських знахідок у галузі мовної освіти, дбаючи  про глибоку науковість уроків, розвиток пізнавальної та творчої активності школярів, формування у них національної свідомості, загальнолюдських цінностей.

7.6.          Шляхом урізноманітнення форми методичної роботи сприяти формуванню особистості вчителя-словесника, виразника національної духовності, людини широких інтересів і глибоких знань з яскраво вираженим стилем роботи.

8.     Методисту РНМК Телятник А.І.:

8.1.  Ознайомити вчителів із даним наказом.

Січень 2012 р.

8.2.         Створити міжшкільний факультатив для підготовки учнів до проведення конкурсів та олімпіади.

До 01.01.2012 р.

9.     Контроль за виконання наказу покласти на заступника начальника відділу освіти Терехова О.О.

 

 

 

 

 

Начальник відділу освіти                                           В.М.Музика

 

 

 

 

Copyright MyCorp © 2017