Меню сайту
Категорії розділу
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 Корисні посилання
|
Наказ №310 Про результати проведення І (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту МАНЛОЗІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ НАКАЗ від 28.12.11 р.
№ 310 Про результати проведення І (районного) етапу Всеукраїнського
конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук
в 2011-2012 навчальному році Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 18.08.98 № 305, Положення про проведення І, ІІ, ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських щорічних олімпіад з базових дисциплін, І, ІІ етапів конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, листа Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації від 15.12.11 №01-12/6771, наказу Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації від 23.12.2011 № 656 «Про проведення ІІ етапу конкурсу – захисту науково – дослідницьких робіт учнів – членів Харківського територіального відділення Малої академії наук у 2011-2012 навчальному році», наказу відділу освіти від 21.12.2011 № 304 «Про проведення І етапу Всеукраїнського конкурсу – захисту науково – дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України в Лозівському районі в 2011-2012 навчальному році» з метою виявлення, підтримки обдарованої учнівської молоді, залучення її до наукових досліджень та створення умов для самореалізації творчої особистості в сучасному суспільстві було проведено І етап Всеукраїнського конкурсу – захисту науково – дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук.Конкурс-захист
проходив на базі Лозівського районного будинку дитячої і юнацької творчості.
У межах І етапу конкурсу – захисту проводилося заочне
оцінювання науково – дослідницьких робіт, оцінювання навчальних досягнень учасників
із шести базових дисциплін (написання контрольних робіт) та захист науково – дослідницьких
робіт юних манівців. У роботі журі конкурсу – захисту взяли участь 15
педагогічних працівників із 8 навчальних закладів Лозівського району. На конкурс надійшли роботи, які підготували
старшокласники в шкільних наукових об’єднаннях (24 роботи з 16 закладів освіти
Лозівського району). Відповідно до заявок на участь у І районному етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких
робіт учнів-членів Малої академії наук відбувся на 7 відділеннях
(додаток № 1 – підсумковий протокол засідання журі І (районного) етапу конкурсу – захисту науково – дослідницьких робіт учнів –
членів Малої академії наук): історія – 7 робіт секція «історичне краєзнавство» - 6
робіт, секція «історія України» - 1 робота; науки про Землю – 1 робота; секція
«географія та ландшафтознавство» - 1 робота; філософія та
суспільствознавство – 2 роботи; секція «релігієзнавство та історія
релігії» - 1 робота; секція
«філософія» - 1 робота; філологія і мистецтвознавство – 3 роботи; секція «українська література» - 2 роботи, секція «українська мова» - 1 робота, хімія та біологія – 6 робіт; секція «зоологія, ботаніка» - 5 робіт; секція «хімія» - 1 робота; екологія та аграрні науки – 3 роботи; секція «екологія» - 2 роботи, секція
«охорона довкілля та раціональне природокористування» - 1 робота; фізика і астрономія – 2 роботи; секція
«експериментальна фізика» - 1 робота; секція
«теоретична фізика» - 1 робота. Якісну
підготовку конкурсних робіт і високу
результативність показали учні Садовської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Шатівського НВК,
Орільського АТЛ, Яковлівського НВК, Тихопільської ЗОШ І-ІІ ступенів, Миколаївського
НВК, Краснопавлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, Чернігівської ЗОШ І-ІІІ ступенів,
Царедарівського НВК, Краснопавлівського багатопрофільного ліцею, Катеринівської
ЗОШ І-ІІІ ступенів, Полтавського НВК. Під час захисту члени журі оцінювали
аргументацію вибору та розкриття теми дослідження з урахуванням власного вкладу
дослідника, чіткість, логічність, лаконічність викладу матеріалу з теми дослідження,
повноту, вичерпність відповідей, культуру мовлення, доцільність, якість і
вміння використовувати наочні матеріали та технічні засоби. Недостатній рівень підготовки виявився в учениці Кінненської ЗОШ І- ІІІ
ступенів для виступу на конкурсі – захисті, робота мала реферативний характер, дослідницька складова
не прозвучала. |
Календар
Пошук по сайту
Архів записів
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||