08 лютого 2012 року у залі засідання
відділу освіти Лозівської районної державної адміністрації пройшов науково –
практичний семінар з теми: «Осучаснення уроку української мови. Удосконалення
змісту та структури уроку з урахуванням прогресивних підходів до навчання».
Його мета: виокреслити шляхи
удосконалення мовної освіти школярів, націлити педагогів на творчий пошук в
осучасненні уроку української мови, уроку наукового, продуктивного, мобільного,
емоційного.
Учасники створили модель
сучасного вчителя, якого чекає школа, провели паралель між портретною галереєю
філологів регіону і віртуальною моделлю сучасного вчителя. Через роботу в
групах провели думку, що виховати творчу особистість може людина, яка є носієм
змін.
Девіз «Кожен, у кого є нові ідеї,
буде почутий» пройшов червоною ниткою через увесь семінар.
Зміст відеоролика «Наш особисто
зорієнтований урок», проведений методичний міст дали відповідь на питання: «Як
«свій» урок зробити «їхнім» уроком, як учительське «треба» перетворити на
учнівське «хочу». Виступи філологів підтвердили думку: «Урок – це дзеркало
загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального
багатства, показник його світогляду й ерудиції» (В.Сухомлинський).
Рефлексійні картки допомогли
з’ясувати, чого навчилися учасники, що усвідомили, що відразу використають на
своїх уроках, який етап семінару був найбільш продуктивнішим і т.д.
Рекомендації науково –
практичного семінару, що містять шляхи удосконалення мовної освіти, направлені у навчальні заклади району.
|